۱- یکهفته است  سرمای بسیار سختی خوردم همراه با تب و لرز و استخوون درد و کم کاریم به همین علته!
۲- من فکر میکنم پزشکهای عمومی که در درمانگاهها کار میکنن موقع قسم پزشکی خوردن داشتن تو دلشون یه ریز میگفتن قسمم الکیه قسمم الکیه که بعدا بابت این سهل انگاریها و بی توجهی هاشون تو ویزیت بیمار سوسک نشن!
۳- سوتی سامان گلریز در برنامه بهونه شبکه ۳: خوب حالا قایقهای پخته شده مون رو که به شکل سیب زمینی در آوردیم !!! پر از مواد میکنیم!!!(البته منظورش سیب زمینی های پخته شده ایست که به شکل قایق در آوردیم !)
۴
– سالها پیش هم معلم نمونه شدم هم معلم برتر و  ماشالله بابت این نمونه شدن ها هیچ گلی هم به سرمون نزدن! حالا دوباره سه نفریم که اسممونو فرستادن اداره  برای نمونه بودن، دوست نازنینی که خوب سابقه کارش به اندازه من نیست چون گندم بالا و پایین پریده که چرا اون نشده! و من شدم! حیف که اینجا رو نمیخونه وگرنه بهش میگفتم عزیزم دوزار پول ( پارسال به معلم نمونه ها ۴۰ تومن بن دادن!)  و یه تقدیر نامه … بیشتر ارزش داره یا اعصابت! مهم اینه که با نشکستن دل دیگران، محبت کردن و عشق ورزیدن به هم نوع و دست یاری رسوندن به اونایی که محتاج کمک هستن انسان نمونه ای باشیم!
۵- آقا ابراهیم عزیز جواب سوالتونو تو کامنتهای پست قبل  دادم . از پول خرید ماشین برای خانواده (ر) ۵۰۰ تومنش مونده! و من همچنان نگرانم که نکنه فروشنده ببینه طول کشید ماشینو بده به بنگاه بغل مدرسه که دایم داره زیر گوشش میخونه که بده به ما!
۶- برای یه پسر خوب که دیپلم برقه و یه نفر که کارش تاسیساته تو تهرون و یه آقایی که فوق دیپلم عمرانه  در همدان ، دنبال کار میگردیم…
۷ـ این دختر خانوم که در خانواده ای بسیار فقیر بزرگ شده  و دو سال پیش با کمک شماها جهازش جور شد (با پستی تحت عنوان عروس زیبای من) الان داره خودش مامان میشه. اگه کسی دوست داره تو تهیه سیسمونی کمک کنه خبرم کنه.



 * ممنون از دکتر منصور مقدم عزیز (متخصص قلب و عروق) برای ویزیت رایگان بیماران بی بضاعتی که بهشون معرفی میکنیم  و ایشون و منشی نازنینشون با خوشرویی و خارج از نوبت می پذیرنشون. ممنون از آقای دکتر معتضدی برای ویزیت رایگان یک بیمار نیازمند. و
ممنون از آقا ابراهیم عزیز که تا حالا یه میلیون و نیم از پول ماشین رو دادن جز دعا برای این که کائنات براتون بهترین ها رو تدارک ببینیه چیزی ندارم که پیشکش دستای بخشنده تون کنم.

** نمیدونم چه جوری از آقای ابراهیم امیدی تشکر کنم چون الباقی پول ماشین رو هم ریختن به حسابم . پست یکشنبه ۲۲ دی با عنوان کک انداختن به جون مردم رو که یادتونه… برآورده شدن آرزوی هر دو طرف رو مدیون آقای امیدی هستم. دوست خوب ندیده ام به وجودت افتخار میکنم.