این اولین بار نیست که بدقولی میکنه تو این یه سال و نیم اخیر که بیشتر بهم نزدیک شده  هر بار قراری گذاشتیم حداقل دو ساعت دیر کرده و بعدم هر چی به خونه اش یا موبایلش زنگ میزنی گوشی رو بر نمیداره!!!! و برای منی که سر هر قرار نیم ساعت زودتر میرسم این یعنی مرگ!!! 
هر  ثانیه  ای که میگذره و نمی رسه  تپش قلبم بیشتر میشه. سعی میکنم ذهنمو به کار دیگه ای مشغول کنم. اما نمیشه …
وقتی هم میاد صد تا دروغ به هم میبافه که دیر کردنشو توجیه کنه.  عذر بدتر از گناه!!! بارها بهش گفتم از دو چیز متنفرم بدقولی و دروغ. به نظر من آدم دروغ گو از دزد هم کثیف تره.

امروزم عین روزهای دیگه. قرار بود تا قبل یازده بیاد کمی کمکم کنه. تازه ساعت دوازده و نیم دخترش زنگ زده که مامانم یه کم حالش خوب نیست میگه میشه دیر تر بیام. میخوام بگم ساعت ده که اومد دم خونه مون کارم داشت که خوب بود! اما فقط میگم  اصلا نیاد ممنون. ده دقیقه بعد دم خونه مونه!  حالش خوب شده !!!
تصمیممو گرفتم. با این که خونه واقعا نیاز به نظافت داره  اما اگه شده جونم هم در بیاد باید ردش کنم  تا بفهمه بدقولی یعنی چی. بهش میگم: بارها بهت گفتم از دو چیز متنفرم دروغ و بد قولی. میتونی قرارتو  از اول چند ساعت عقب تر بندازی. یا حتی میتونی وقتی نمیتونی بیای قبلش خبر بدی . چطور وقتی خودت با من کار داری فوری میای اما ..
شروع میکنه به بافتن همون دروغهای همیشگی: به خدا..به جان … اما نمیزارم مثل همیشه با شلوغ بازی مغلطه کنه. چقدر راحت نام خدا رو از ته دل میبریم و پشت بندش یه عالم دروغ به هم میبافیم .
میگم:  من کارهامو کردم میخوای بیای مهمونی بیا تو وگرنه خداحافظ! دلم میخواد بهش بگم تا وقتی یاد نگرفتی که خوش قول باشی به من زنگ هم نزن اما دلم نمیاد..

از محبتها و احوالپرسی هاتون ممنون. مامان خیلی بهتره. درد داره که طبعا طبیعیه. این روزها یه روز در میون میرم پیشش تا ذره ای از عشق و محبتی که سالها به روحم داده نثار قلب مهربونش کنم. میدونم که وبلاگمو میخونه پس از همینجا دستهای مهربون اون و بابامو میبوسم و میگم که عاشقانه می پرستمتون. حیف که ما بچه ها تا بچه دار نشیم نمیتونیم ارزش و عظمت روح مادر و پدرهامونو حس کنیم.

* یه نفر صد هزار تومن ریخته به حسابم باید این پولو به کی بدم؟ لطفا هر کسی محبت میکنه و مبلغی به حسابم میریزیه یه جوری خبرم کنه…
* ممنون از آقای بیگی عزیز در صندوق قرض الحسنه ایران خودرو بابت دادن کمک خرج به دختری نیازمند.