ظاهر و رفتارشون  اونقدر موجه بود که وقتی گفتن کیلومتر ماشین واقعا  4000 تاست اگه دلتون میخواد ببرید دیاک بزنید احساس کردیم توهین به شخصیتشون میشه اگه این کارو بکنیم….  4000 کیلومتر منطقی بود اونم برای ماشینی  که همش ۴ ماه بود از کارخونه بیرون اومده بود و راننده اش هم یه خانوم بود. ظاهرش هم خیلی نو بود  حتی کاغذ خروج کارخونه هنوز رو شیشه اش بود.  

از اون موقع ۸ ماه میگذره.  

وقتی دیروز ماشینو برای گارانتی یک سال بردم نمایندگی تا رسیدم خونه زنگ زدن که مغایرت کیلومتر داره و گارانتی باطله!!
چون ۹ ماه پیش یعنی درست یکماه قبل از این که ماشینو از فروشنده  بخرم با ۱۶۴۰۰ کیلومتر !! رفته بوده یه نمایندگی دیگه برای سرویس! و  این یعنی قبل از فروش به من حداقل ۱۳۰۰۰ تا از کیلومترش کم کرده بودن!

این کار یعنی تلفیقی از دزدی و دروغ!

وقتی به فروشنده که خوشبختانه تلفنشو داشتم! زنگ زدم. اولش گفت والله من همش چند روز این ماشین دستم بوده و مال دوستم بوده! حتما اون دستکاری کرده! اما بعد گفت: قبول دارم اشتباه شده!! با تعجب گفتم: اشتباه؟ من به این میگم کلاه برداری نه اشتباه! و میدونم که برای همچین آدمهایی که به راحتی سر مردم رو کلاه میزارن صحبت از گناه دزدی و پول حروم و … مسخره است.
 بیشتر از ۴۰ دقیقه با هم حرف زدیم. گفتم من تقریبا این ماشینو از شما به قیمت صفر خریدم در حالی که صفر نبوده… آخر قرار شد از چند تا بنگاه بپرسم تفاوت قیمت این دو کارکرد چقدر میشه. (که البته نمیدونم اگه هر مبلغی بگم قبول میکنه یا نه!)  بنگاه آشنا ندارین راهنماییم کنه؟

*ممنونم از پوپک عزیز بابت هدیه سیسمونی و رویای نازنین بابت هدیه لباس به خانواده های نیازمندمون.
 *ممنون از خانم جمشیدی و خانم کدخدا زاده عزیز برای هدیه رختخواب برای عروس.
*متشکرم از سیمای نازنینم و انجمن ایران چریتی از استرالیا  بابت کمک مالی برای درمان نوجوانی سرطانی و دختری با بیماری قلبی.
*ممنونم از وکیل عزیز جناب آقای خیراندیش بابت راهنمایی خانم پست قبل.

* اگه نیازمندی رو میشناسید که تو این هوای گرم کولر بخواد خبرم کنید.
*راستی مجددا در تدارک جهاز عروسیم.